Жоба сипаттамасы

«Barys Truck Manufactory» ЖШС Қазақстан Республикасының аумағында жүк және жол-құрылыс техникасын өндіру жобасын жүзеге асыруда. Жоба аясында Қытайдың ең ірі мемлекеттік құрылыс техникасы өндірушісі – XCMG концернімен (Xuzhou Construction Machinery Group Co., Ltd.) лицензиялық келісімге қол қойылды. 1989 жылы құрылған XCMG компаниясы құрылыс техникасын өндірушілердің әлемдік рейтингінде Қытайда – 1-орынды, әлемде – 3-орынды иеленеді. Ынтымақтастық шеңберінде заманауи технологияларды беру, шетелдік серіктес әзірлеген бірегей жабдықтар мен инженерлік шешімдерді пайдалану қарастырылған. Бұл қазақстандық кәсіпорында халықаралық талаптарға сай жоғары сапа және тиімділік стандарттарын енгізуге мүмкіндік береді. Шығарылатын өнім түрлеріне мыналар кіреді: — өздігінен түсіретін жүк көліктері (самосвалдар); — седан-тягачтар (жол сүйрегіш жүк көліктері); — фронтальды тиегіштер; — автогрейдерлер; — бульдозерлер. Кәсіпорынның өндірістік базасы заманауи өнеркәсіптік кешен болып табылады және технологиялық циклдің әрбір кезеңіне жауап беретін бес негізгі өндірістік бөліктен тұрады: 1. Кузовтарды дайындау және бояу цехы; 2. Рама дайындау цехы; 3. Шассиді жинау және сынау цехы; 4. Кабиналар өндіру цехы; 5. Кабиналарды бояу цехы. Қазіргі уақытта жобаның I кезеңі – алдын ала сараптама сатысынан өтті. Материалдар II кезеңге – кеңейтілген сараптамаға жіберілді. Бұл кезеңде жоба туралы егжей-тегжейлі ақпарат пен қаржылық-экономикалық есептер Өнеркәсіпті дамыту қорына ұсынылады. Аталған кезең РМҚК «Мемсараптама» ұйымының оң қорытындысы алынғаннан кейін аяқталады. Тиісті құжаттар сараптамаға жолданған.

Жобаның параметрлері

Өндіріс аумағы

2026 жылға қарай 23 000 м²

Құрылыстың басталуы

2025 жылдың IV тоқсаны

Ресми іске қосу

2026 жылдың IV тоқсаны

Жұмыс орындары

2026 жылы 300 адам

Инвестициялар

2025–2026 жж. 20 млрд ₸

Қуаттылық

Жылына 10 000 техника

Өндірістік үдерістер

Кабина өндірісі

Кабина қаңқалары — дәнекерленген және коррозияға қарсы өңдеуден өткен құрылымдар. Оларға сыртқы жабдықтар, пластик қаптама, жылыту жүйесі, кондиционер, аспаптар панелі, орындықтар, айна және ішкі әрлеу элементтері орнатылады.

Рама өндірісі

Лазерлік кесу, механикалық өңдеу, дәнекерлеу және кейінгі бояу жұмыстары.

Кузов өндірісі

Бүйір тіректер, түбі, панельдер және басқа элементтер жергілікті деңгейде жасалады.

Жинақтау үдерісі

Жүк және арнайы техниканы алдын ала және конвейерде жинақтау, сынақ стендтерінде тексеру.

Катофорездік бояу

Линия құрамына учаскелер, камералар, ванналар мен агрегаттар кіреді. Катодтық электрошөгінді әдісі қолданылады.

Ұнтақ бояу

Ұнтақ түріндегі материал қолданылады. Жылумен өңдеген соң біртекті қорғаушы-декоративті қабат түзіледі.

Жауынға сынақ жүргізуге арналған камера

Жауынға сынақ жүргізу камерасы (жаңбыр камерасы) — бұл климаттық жабдық, ол электр жабдықтары, жарықтандыру құрылғылары, автомобиль бөлшектері және тұрмыстық электронды құрылғылар сияқты әртүрлі бұйымдардың корпустарының, қаптамаларының және тығыздағыштарының су өткізбейтіндігін тексеруге арналған.

Көлік құралдарының негізгі сипаттамаларын бақылауға арналған сынақ стенді.

1. Роликті құрылғы – автомобиль жылдамдығын өлшеудің негізгі бөлігі
Дөңгелектердегі тежегіш күшін өлшеу (тежегіш стенді).
Жылдамдықты немесе басқа параметрлерді өлшеу үшін қозғалысты имитациялау.
Қозғалтқыш қуатын тексеру.
2. Жылдамдық датчигі – роликтің айналу жылдамдығын өлшеп, оны электрлік сигналға түрлендіреді.
3. Басқару шкафы – сынау процесін бақылау: іске қосу, тоқтату, сынау параметрлерін орнату.
4. Көрсету құрылғысы – сұйықкристалды (LCD) экран автомобиль жылдамдығын, сынақ күйін және басқа ақпаратты көрсетеді.
5. Қауіпсіздік құрылғылары – қорғаныс қоршаулары және авариялық тежеу құрылғысы.

Өндірістік қуаттылық

Өндірістік қуаттылық

Сапа және стандарттар

Сапа және стандарттар

Серіктестер

Байланыс

Бізбен хабарласыңыз

Өтініш қалдырыңыз, біз сізбен жақын арада хабарласамыз.